onsdag 23 januari 2013

Vintersol och en känsla av hybris

Hello!

Håller ni på att frysa ihjäl, precis som jag gör? Här har det varit -19 grader som kallast idag. Brrrr! MEEEEN, eftersom solen har skinit från en klarblå himmel så har det ändå varit okej. Äntligen lite sol alltså! Som vi har väntat och längtat. Tog en promenad i solen hem från stationen när jag kom från skolan vid lunchtid. Sedan hade jag planerat för en prommis till i den härliga solen, men jag somnade visst på soffan efter jag ätit lunch så när jag väl kom ut igen var solen på väg ner igen. Attans osis ;)

Men det skall tydligen bli lika soligt i morgon igen, så jag får väl ta igen det då. Fick med mig kameran ut iallafall och även om det inte blev de där härliga vinterbilderna som jag hade planerat så blev det några fina bilder på lillasyster!





Åh, förresten! Vetni? Den där tentan som jag skrev för två veckor sedan. Den där som jag lät bli att plugga på för att jag ville vara ledig tillsammans med min familj över julen. Den tentan fick jag resultatet på idag. VG!!!! Det är ju så man dånar en smula! Och vad lärde jag mig på det? Att man kan gå och skriva tentor utan att gå på föreläsningarna och endast lägga en dag på att plugga. Tror ni jag får hybris snart eller ;)

Kram på er!
/Anna

7 kommentarer:

  1. Härliga vinterbilder! Vackert men kallt ute nu...
    Grattis till en bra tenta! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina vinterbilder och fint motiv!
    Grattis! Sa ju att det skulle gå bra! ;) ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Magiskt vackert ute, men så fruktansvärt kallt. Kan bara bli bra bilder med en så söt modell. Grattis till tentan, visste att du skulle fixa det galant. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Fina vinterbilder!! Det har ju varit en fantastiskt vacker vinterdag idag, här har det också varit kallt, hade -18,5 imorse, brrr....


    Grattis till tentan!! Så roligt och skönt för dig :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Härliga bilder och mysig blogg du har.
    Riktigt så kallt har jag inte haft det idag 11-13 minus bara.

    Ha det toppen!
    // Kia

    SvaraRadera
  6. Ååå, grattis! Vad glad jag blir för din skull! Men du verkar ju vara så förbenat smart så det var ju förväntat ;)

    Och, ja! Visst är det kallt? Men vackert i solen! Gick en promenad i förmiddags med min syster och tror inte jag har tinat upp ännu ;) Hihi...

    Och du, jag har också en massa renoveringsplaner. Köket och sovrummet är i störst behov, men att det ska kosta så! Min lilla mammalediga plånbok klarar inte sådant. Får komma på budgetalternativ ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Grattis till tentan:)Och här har vi också kallt men strålande sol så det är dax att ta en prommis nu!!

    Ha en bra dag finaste Anna!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...