tisdag 15 januari 2013

Hopp om vår

Är det bara jag som inbillar mig, eller har inte ljuset förändrats litegrann utomhus? Det känns så iallafall. Även om det är fortfarande är grått som tusan och snön singlar ner från himlen så känns det annorlunda på något vis. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men nog tusan ger det hopp om vår iallafall :)



Annars händer inte så mycket här idag. Vaknade med hövvevärken from hell i morse och den har inte gett med sig än. Tog en kortare promis i morse för att få lite frisk luft men inte ens det gjorde susen. Jaja, det ger väl med sig antar jag. Hoppas att den är borta till i morgon bara. Då är det introduktion för nästa kurs i skolan. Förskrivningsrätt. Skall inte det bli spännande så säg? ;)

Ha det fint!
/Anna

9 kommentarer:

  1. Jag får vårkänslor bara jag ser de gula tulpanerna som firar sin egen dag idag. Visst har ljuset kommit tillbaka en liten synlig bit.

    SvaraRadera
  2. Klart det har, det märks ju lång väg! Yey!

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag hade vårkänslor när snön försvann ett tag. Men idag har det snöat hela dagen så nu är det vinter igen...
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Jamenvisst är det ljusare ute, helt klart! Förskrivningsrätt, läser du till dsk? Spännande med en ny kurs att bita i :-)

    SvaraRadera
  5. Här är det också en dag med huvudvärk men det beror nog på tentaångest och allt pluggande. Arbetsrätt kan nog få den mest härdade att få huvudvärk. ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Jo visst märks det, himlen är högre på något vis och hos oss är det ljust iallafall tjugo minuter längre på "kvällen" mot när det var som mörkast. Så visst finns det hopp:))

    SvaraRadera
  7. Det känns att vi går mot ljusare tider, det är inte längre bäcksvart då jag hämtar småttingarna på dagis :).

    Hoppas du blev kvitt huvudvärken. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Ja vill åsså ha förskrivningsrätt!!!! (lugna dig flicka lilla, lugna dig...)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...