måndag 14 januari 2013

Att inte ha tid med vare sig det ena eller det andra


Jag har egentligen vare sig tid med bloggande, matlagning, städning, skolarbete, träning eller någonting annat oväsentligt just nu för jag är som uppslukad av intrigerna på Downton Abbey och jag lovar, jag njuter av varenda sekund för serien är ju som väntat helt fantastisk. Men eftersom jag är mellan två kurser i skolan så antar jag att det inte gör så mycket att jag bara tänker på mig själv och virvlar in denna underbara värld för ett tag. Och familjen klarar väl av att laga mat själva och träna och blogga kan jag göra en annan dag... 

Ja ni fattar, jag har helt enkelt viktigare saker för mig ;)

Ha det fint!
/Anna

6 kommentarer:

  1. Oj är det SÅ beroendeframkallande!!

    SvaraRadera
  2. Haha, helt rätt! Jag var likadan när jag började titta! Underbar serie!

    SvaraRadera
  3. Det är bra! Tänk nu lite på dig själv och ta igen dig så får du mer enerig framöver.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Har ju fått hela boxen så jag försöker att ta ett avsnitt då och då, men det är svårt att bryta.
    Kläderna är ju fantastiska!
    Ibland måste man ge sig själv lite tid fastän man inte har tid.
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  5. Ah, livet pågår....? Som det ska alltså! Ha det fint!

    SvaraRadera
  6. Så bra:)Fast jag har bara sett några avsnitt. Jag måste nog kolla från början!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...