torsdag 10 januari 2013

Snöfall och träningsvärk


Godkväll!

Har ni det bra? Har det snöat på er idag med?


Stapplar mest omkring här hemma med grym träningsvärk i mina stackars ben. Lillasyster och jag släpade oss till gymmet i går (första passet på nästan en månad) och för att chockstarta kroppen rejält så gick vi på ett indoorpass med favvoinstruktören. Och hon är inte vår favvo för att hon kör lugnt om man säger så. Nej, blodsmak i munnen och svett som skvätter är mer hennes melodi. Jisses, vi höll på att inte ta oss hem efteråt. Men det var galet härligt :) För övrigt så har jag även kommit igång en del med promenaderna igen. Lovely :) Nu hoppas jag på att komma igång med yogan snart också, det längtar jag verkligen efter!

Ha en fin kväll!
/Anna

PS: SÅÅÅÅÅÅÅ himla roligt att så många nya besökare har hittat hit! Hoppas att ni skall trivas. Lämna gärna en kommentar om du känner för det för det är så himla kul att veta vilka som hänger här :)



12 kommentarer:

  1. Låter härligt att har kommit igång trots träningsverk :)

    Jag brukar hänga här:)Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag hänger ju här, men det vet du ju redan. Detta är den enda bloggen som jag klickar in på dagligen! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att komma igång med träningen :)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Jag är så glad att jag hittat hit :) Kul att många andra också gjort det!

    Härligt med träningsverk, jag är kanske knäpp, men gillar det där gottonda man får efter ett hårt pass :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Ingen snö här, men några lätta snöflingor flyger omkring i luften i kväll. Nu är vägarna torra och fina, så
    vi vill faktiskt inte ha någon form av nederbörd. Första snödropparna håller på att ta sig upp i rabatten.
    Ha det gott!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  6. Och jag är här ganska ofta:). Tycker att din blogg är väldigt fin.

    SvaraRadera
  7. Hallå! Jag brukar hänga här :) Promenader är min grej också, men idag blev det mest halka hem på isiga gator liknade nog en pingvin för att hålla balansen, ha det bra Karin

    SvaraRadera
  8. Vilket 25 årsfirande, beundrar dig i ditt ställningstagande o att du så stadigt stått fast för det. Heja dig. Härligt med träningsvärk, då vet man att man jobbat hårt o rätt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Här har bara kommit lite snö men det väntas mer imorgon :-).

    Att träna är ju bara helt underbart och nog ska det kännas lite jävligt när man tränar ;). Heja dig som kommit igång så bra! Promenader är också fantastiskt, man mår så gott efteråt.

    Ha det toppen och sov gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Jo här dalar snön så sakta ner. Väldigt vackert. Och Grattis till dina 25 år. Underbart tycker jag.
    Gör dig nu en riktigt go helg, kram från Maria ♥

    SvaraRadera
  11. Ingen snö alls men solsken!
    Trevlig helg till dig.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...