onsdag 9 januari 2013

Dagens lunch

Hej på er!

En av de bästa sakerna med att sitta hemma och plugga är att man slipper äta sin lunch ur en taskig plastburk som legat och skumpat i väskan halva dagen. Nä, att få äta maten på en riktig tallrik känns minsann mycket trevligare.  Att slippa den evighetslånga kön till de alldeles för få microapparaterna och att slippa slåss om en plats att sitta på förhöjer matupplevelsen än mer :)



Det värsta med att sitta hemma och plugga är när man skall ta sig igenom en RIKTIGT tråkig uppgift och man väljer att göra allt annat än det istället. Varför göra det idag som man kan göra i morgon liksom... För det är ju troligtvis mycket roligare då.... Eller inte!

Nope, om man skulle ta och börja förbereda middagen så smått. Pappan i familjen ligger däckad i feber så jag misstänker att det är jag som åker på att fixa middagen idag igen. Lillasyster skall jobba och lillebror är hos en kompis så jag kan inte muta dem att göra det heller. Attans osis ;)

Hörs senare, då skall jag berätta vad jag gjorde för roligt i söndags!

/Anna

4 kommentarer:

  1. Mmmm den lunchen hade jag gärna ätit. Lax är en stor favorit. Skall bli spännande att läsa vad du hittade på i söndags. Ha en fin dag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ser gott ut! Mat i plastburk var precis vad jag åt idag, fast det ser tråkigt ut var i alla fall innehållet rätt ok!

    SvaraRadera
  3. Mmmm vilken smarrig lunch, kram

    SvaraRadera
  4. Känner igen matlådegrejen i plugget.
    Din dagens såg väldigt mumsig ut!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...