måndag 21 januari 2013

Seg måndag och andra roligheter


Hej på er! 

Då har vi sparkat igång en ny vecka igen och vad jag trodde var att jag skulle starta den med massor av ny härlig energi. Det kändes så igår kväll är jag gick och la mig iallafall och efter en god natts sömn fanns det ännu större anledning att tro att det skulle bli en riktig toppenstart på veckan. Men det är verkligen helt galet vad trött jag har varit idag. Kom knappt upp ur sängen i morse och släpade mig hem till A där vi skulle sitta och plugga idag (tack-och-lov att det inte var några föreläsningar idag) och när jag släpat mig hem igen på eftermiddagen så däckade jag på soffan. Helt galet. Hoppas verkligen på en piggare dag i morgon. Livet blir ju liksom så mycket roligare då ;)

Apropå roligt! Om ni går in HÄR så kan ni läsa hela artikeln som jag fotade till förra veckan. Mitt första fotouppdra. Gissa hur kul det känns? Wiiiiiieeee! :)



Tjingeling! /Anna

8 kommentarer:

  1. Fina bildet!! Hoppas du får chansen till fler uppdrag! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Gud så kul med ditt foto uppdrag:) Hoppas du är piggare i morgon!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad roligt grattis till fina bilder!
    Hoppas du känner dig bättre imorgon.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Wow vad häftigt!! Du är så duktig!

    Hoppas energin kommer tilbaka! Kram

    SvaraRadera
  5. Ja du, det är märkligt med den där energin. Jag kan tycka som du att när man har haft en helt fantastisk, lugn och skön helg där man tycker att man har tankat energi så kan man sedan när vardagen kommer bli så himla trött och slut. Det är ju bra märkligt, men men så kan det vara, jag hoppas att du återfår enrgi och att du känner dig piggare imorgon.


    Ojoj så roligt med fotouppdrag, du är duktig på att fota!

    Ha det! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Himmel va duktig du är, det kommer bli fler uppdrag. Hoppas energin är tillbaka i morgon. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Duktig du är =) Kommer säkert fler uppdrag tror jag! Ha en toppen dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...