fredag 18 januari 2013

Att få lov att hänga med de bästa

Det här med att få vara mamma åt de allra finaste tonårsdöttrarna är ett av mina stoltaste uppdrag här i livet. Hjärtat svämmar över av den kärlek jag känner för dessa vackra, knasiga, kärleksfulla, roliga, omtänksamma tjejer. Tänk att de är mina, dessa unika och starka. Vad de än kommer att välja för väg här i livet så kommer jag att vara oerhört stolt över dem, för jag vet att de val de gör är deras egna och vad kan vara viktigare än det? 
De är så olika på många sätt, mina döttrar. De äger sina egna unika egenskaper men de är båda oerhört varmhjärtade och har samma tråkiga humor som jag har! Vi skrattar år samma trista saker och jag är så tacksam över att få dela den humorn med dem.

Ni kan nog gissa lyckan jag känner över att dessa två brudar väljer att hänga en hel helg tillsammans med sin gamla mamma och hennes kompis. Att hänga med oss en hel helg istället för att träffa polare. Det är något att vara glad och tacksam över. Nu packar vi ihop oss och drar på myshelg ute på landet tillsammans alla fyra och lämnar grabbarna hemma ! Där vi kommer vara är det typ noll mottagning så datorn får stanna hemma, så ni får klara er utan mig till på söndagkväll ;) 

Därför önskar jag att ni andra får en lika fin helg som jag planerar att ha!




Tänk att de där småpluttarna blev så stora. Hur gick det till? De fyller 20 och 16 i år och då kan man ju lätt undra hur gammal jag är egentligen ;)


Kram Anna

13 kommentarer:

  1. Nej, hur går det till???? Jag fattar inget när jag tittar på min bebis när han sover och upptäcker att han är nästan 2 meter lång och har 46 i skor. HUR hände det?

    De här bilderna på dina döttrar är helt underbara!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så fint skrivet av dig! Barnen är verkligen en riktig skatt och gör en till den rikaste i världen.

    Hoppas att ni får en riktigt fin myshelg, må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Hej! Måste börja med att skriva att jag ser fram emot ditt stickprojekt, ska bli spännande att se vad det ska bli. Vilken mysig helg det är på gång hos dig ha det jättebra, Karin

    SvaraRadera
  4. Underbart!! Hoppas att jag kommer att få ha samma fina relation med mina när de nått de åldrarna. Ha bästa helgen! Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefint skrivet och jättefina flickor! :) Ha en bra helg! Anna

    SvaraRadera
  6. Väldigt fint skrivet om dina tjejer. Ja tiden går alldeles för fort.
    Önskar dig en trevlig lördagskväll!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  7. Underbara ord om dina fina döttrar. Förstår precis vad du menar, barnen är ens stora stolthet. Hoppas ni får en fantastisk härlig helg tillsammans, med mycket skratt, god mat o roligt tjejsnack. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Inget gör en stoltare än barnen!! Hoppas ni haft fn underbar helg tillsammans! Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Ja hur går det till???? Jag är ju bara 24 och sonen fyller 16 :)
    Ha en fin vecka vännen!
    Goaste kramen
    Cecilia

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra döttrar du har!! Förstår att du är stolt :) Så roligt att det väljer att umgås med dig hela helgen!

    Hoppas ni haft det toppen och att veckan börjar bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Visst blir man förvånad va tiden går fort.....
    Vackra bilder på dina fina döttrar!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...