torsdag 17 januari 2013

Att starta igång ett nytt projekt!


Hej på er!

Länge sedan jag hade en bloggfri dag som jag hade igår. Lustigt hur man bara behöver vara nedkopplad något dygn från bloggvärlden för att känna sig lite off. Men lite nyttigt antar jag att det är ändå. Alltså, när man som jag har bloggat regelbundet sedan sex år tillbaks så är det ju inte utan att bloggen blir en stor del av ens liv och att släppa den helt då och då tror jag gör att man faktiskt reflekterar lite över hur mycket av livet som ändå styrs av bloggandet. Även om själva inläggen oftast inte tar så lång tid att skriva så skall det tänkas och fotas och funderas en del runt varje inlägg. Och det är vansinnigt roligt, annars hade jag ju aldrig hållit på så himla länge ;) Men lite reflektion till varför man håller på och på vilket sätt tror jag bara är nyttig!

Igår roade jag mig med att påbörja ett nytt stickprojekt. Jag har säkert inte stickat på närmare 20 år, men när jag var i tonåren stickade jag faktiskt en hel del och tro det eller ej, men jag kom faktiskt ihåg hur man gör. Jättekul! Tänkte att jag börjar, med något superenkelt som kräver minimalt med jobb och kunskap för att det skall bli klar INNAN jag tappar sugen (som jag så lätt gör)!

Lovar att visa resultatet när jag är färdig!


Ha det bäst!
/Anna

3 kommentarer:

  1. Spännande! Ja lärde mig sticka som "vuxen", tycker det är jättekul och har massa projekt planerade men alldeles för lite tid tyvärr... =( Måste planera in det helt enkelt =)

    SvaraRadera
  2. Blir spännande att se resultatet sedan :-). Jag har inte riktigt tålamod till att handarbeta, ska jag sticka så får det bli en halsduk eller mössa på sin höjd ;).

    Tack för dina omtänksamma kommentarer hos mig, de värmer så!

    Ha en fin kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Så kul projekt, jag kan ju inte ens skilja på avig o rät!

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...