måndag 7 januari 2013

Pretty little liars

Godkväll på er!

Tack för era hejarrop när det gäller tentan. Jag tror säker att alla hållna tummar gjorde susen för jag tror faktiskt att det kan ha gått vägen ändå. Inte helt omöjligt att jag lyckades skrapa ihop tillräckligt många poäng för ett godkänt iallafall :) Dock känner jag mig ungefär som en urvriden disktrasa nu. HELT färdig. Kom hem (vi skrev tentan sent på eftermiddagen), käkade middag, duschade och har nu dykt ner i sängen.

Tänkte se på ett avsnitt av den nya serien som jag följer nu. Pretty little liars. Har ni sett den? Riktigt spännande faktiskt. Det kan behövas för annars hade jag nog somnat omedelbums tror jag...



I morgon väntar en ledig dag! Tjoho!

Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Ååh, vad roligt och skönt för dig att det kändes bra på tentan. Jag håller tummar o tår för att du får minst godkänt :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du kände att det gick bra. Det brukar vare en bra känsla som stämmer.
    Nej nu blir det snart sängen för imorgon ska jag jobba, men jobba hemma.
    God natt!
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Då hoppas vi att det gick bra:) Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för godkänt resultat. Känslan när man har en klar tenta är härlig!! Vad pluggar du? Jag pluggar pån distans i Växjö.

    SvaraRadera
  5. Hejhej! Hittade precis hit.
    Tufft att starta terminen med tenta, jag håller tummarna för att du får godkänt!
    Imorgon börjar min tredje termin på YH. :)

    SvaraRadera
  6. Härligt med en ledig dag en tisdag - jag var ledig idag och det var också trevligt:-) Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Nej, har inte sett. Men tack för tips för jag längtar efter något att få följa... Fast det är klart, vi håller ju på med Homeland, säsong 1. Den får vi såklart se klart först :)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Då hoppas jag att det gick bra! :) Den serien har jag inte sett. Tackar för tipset!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Nej, jag har inte sett den. Jag kollar ju inte så mycket men ska slänga ett öga på Stenbeck ikväll...

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...