tisdag 15 januari 2013

Dagens fotografering




Var ute och hjälpte lillasyster att fota dagens outfit på henne i snöfallet och brrrr vad kallt det var! Men jag fick ju iallafall ha jacka och mössa på mig till skillnad från henne så jag skall väl inte klaga antar jag!! Det har ju kommit en hel del snö här under dagen, men nu när snön ligger fint på marken igen så hade det varit trevligt med lite solsken också så att det känns som riktig vinter. En sådan där härligt solig, krispig vinterdag har vi inte fått njuta av en  en enda gång hitintills i vinter tyvärr, men som vi längtar :)

Ha en fortsatt fin kväll!
/Anna

6 kommentarer:

  1. Sol, snö och några minusgrader vore inte dumt att fota i. Fina bilder! Kan tänka mig att hon frös.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Fina outfitbilder på söta lillasyster. Jag tycker det är härligt med snön, vill ha det innan våren kommer. Ja du nu är man fast i DA o jag läängtar till min stund med herrskapet o tjänstefolket senare i kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Fina lillasyster! Och ni är så lika! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på lillasyster och vad bra att ha tillgång till en egen fotograf. :)

    Ja, hu vad kallt det blev plötsligt! Vi hade -19 nu på morgonen och då är det minsann kallt i Skåneland med sina havsvindar. Hu!

    Ha en strålande fin dag Anna.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Det blev ju urfint, trots kylan och frusenheten :)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...