fredag 25 januari 2013

Häpp, färdig!



Kommer ni ihåg att jag helt otippat började sticka förra vecka?. Det har jag inte gjort på hur många år som helst, men det visade sig att takterna fortfarande sitter kvar, så nu är den klar. 

En mysig halstub blev det. Jättemysigt nu när det är så galet kallt! Nice, eller hur? Köpte ett färdigt kit HÄR, vilket passade mig ganska bra nu när det var så länge sedan och jag nästan kan kalla mig för nybörjare igen :)

Önskar er en toppenkväll! Själv har jag planerat att tillbringa den i soffan tillsammans med alla mina barn <3

Kram på er! Anna

9 kommentarer:

  1. Men vad du duktig du är. Väldigt gosig och fin halsduk! Och vilken snyggo hårfärg du har! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig halsduk, fin färg på den och du passar jättebra i den.

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Första gången jag är här inne. Du verkar ha så mysigt så.
    Läste att du bloggat i, hmm, var det sex år? Det är ett tag det. Jag har precis börjat och känner mig nästan besatt. Tänker på att det skulle vara roligt att vara en sån där bloggare som tjänar lite pengar på sin blogg. Har du aldrig tänkt så?
    Får jag vara nyfiken och fråga vad det är du pluggar till?

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Super fin halsduk, gillar tub modellen.. Fin blogg du har, jag kikar in igen.
    Ha fina helgen, kram

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är! Och, shit vilken puma ;) Supersnygg!

    SvaraRadera
  6. Åh, så härlig! Och bra nu i kylan :) Kram till dig!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad roligt att se hur den blev! Jättefin verkligen! Tack för din beställning hos mig och för länkningen. :-)
    Vilka vackra bilder du tar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...