söndag 13 januari 2013

Söndagsbrunch

Eftersom vi är ett gäng ganska... hmmmm.... morgontrötta människor som lever tillsammans så brukar halva förmiddagarna ha gått innan vi får i oss frukost här på helgerna. Då är det nästan lika bra att gå på lunchen på en gång eftersom vi inte kommer hinna med den ändå. Idag blev det kesoplättar till frukost/lunch=brunch. Galet gott, men det tar lite tid att göra eftersom man får steka dem på ganska så svag värme. Fast det är det förstås SÅ värt!


Så gott så man dånar :)

Nope, dags att komma ur pyjamasen och ta tag i livet! Hoppas ni andra också njuter av en härlig, ledig söndag!

Kram/Anna

5 kommentarer:

  1. Jag har inte provat kesoplättar ännu. Det ser verkligen gott ut.
    Önskar en skön söndag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Sååå gott det ser ut!
    Här blev det bara keso och hallon till frukost, men det där bara måste jag testa någon dag.
    Ha en riktigt skön söndagseftermiddag.
    Kram Melodys matte

    SvaraRadera
  3. Här är vi också morgontrötta och sega.. Eller nä, nu hittar jag på. JAG är morgonrött. Resten av familjen är oftast igång för länge sen när jag lyckas dra mig upp på helgen, hihi.

    Ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  4. Så där är det med oss också och det är så myyysigt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...