måndag 7 januari 2013

Måndagmorgon


Godmorgon, godmorgon, godmorgon!


Så var det  dags att knata in i vardagen igen. Barnen börjar inte skolan förrän i morgon så de ligger fortfarande och snusar och sover, lyllosar! För mig är det dock snart dags att ge mig av till skolan för idag är det dags för tenta. Tjoho, så kul (eller inte). 

Eftersom jag har prioriterat att vara ledig över jul så har jag inte pluggat så mycket som jag borde gjort, så klarar jag inte tentan så har det faktiskt varit ett medvetet val från min sida. Jag kände att jag behövde ledigheten bättre, men tänker ändå göra ett försök att skriva den. Kanske det går vägen ändå... Om jag inte skulle klara den däremot, så kan man faktiskt se det som en framgång det med. För mig som alltid har klarat alla tentor så skulle en missad tenta faktiskt kunna peka på en mer avslappnad inställning till skolan från min sida ;)  

Men ni är välkomna att hålla en tumme eller två ändå i eftermiddag när det är dags. Just in case ;)

Ha en fin dag!
/Anna

4 kommentarer:

  1. Åh såklart håller jag en tumme för dig, hoppas det går vägen! Och annars, en omtenta har ingen dött av ;). Låter som att du gjort ett bra val och prioriterat ledighet istället, den är så viktig då man känner att krafterna tryter.

    Lycka till idag och hoppas dagen blir bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Jag håller både tummar och tår! :) Hoppas du klarar tentan, men dock inte hela världen om du inte gör det! Det är bättre att du har tagit det lugnt och laddat batterierna istället. Hälsan är dock viktigast.
    Lycka till!
    Ha dé!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Jag höll såklart tummarna idag! Hoppas att det gick bättre än du befarat. Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för dig, men gillar din inställning. Hellre vila o lyssna på kroppen när det behövs och ta en omtenta sen i stället, helt rätt prioriteing. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...