tisdag 1 januari 2013

Gott nytt 2013

Tjingeling!
 
Hoppas att ni, precis som jag fck firat in det nya året på ett alldeles fantastiskt sätt. Vi var hemma hos bästis och hennes familj och firade där och det var verkligen en kväll som hade allt. Vi åt helt ljuvligt god mat, vi sjöng, vi smällde raketer, pussades vid tolvslaget och dansade ända till klockan var alldeles för mycket. Att det kan bli ett sådant ös med fem vuxna, två tonåringar och fyra barn och minimalt med alkohol tycker jag är döhäftigt! Och att få fira in ett nytt fräscht 2013 tillsammans med ett sådant skönt gäng var precis vad jag behövde. Känner mig verkligen döpepp inför kommande året. Känner på mig att det kommer bli ett riktigt bra ett!



 
För mig innebär nyår (töntigt nog) en nystart. En tom säck som jag kan stoppa vad jag vill i. På något sätt så är det  lättare att lämna allt gammalt bakom sig  och bara se fram mot alla nya äventyr livet bjuder på. Och gissa om jag är taggad inför det!

I morgon är det vardag för oss igen. Jag har stor inlämning i skolan så det blir plugg hela dagen och barnens pappa återvänder till jobbet efter tre veckor hemma med bruten stortå. Är nästan lite avundsjuk på barnen som har en veckas lov till att njuta av. Men vad som skall bli roligt är att jag får träffa A igen, vi har ju inte pluggat tillsammans på 1½ vecka så det skall bli mysigt att ses :)
 
Tänk att de allra finaste, goaste, härligaste kompisarna. De är mina. Gissa hur lycklig det gör mig?
 
Kram på er!
 
/Anna

8 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig att nyår är lite att "börja om på nytt". Precis som du skriver.
    Lycka till med pluggandet. Själv är jag ledig till och med den 7 januari. Det ska bli skönt.
    God fortsättning på nya året!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att det blir ett avstamp och sen börjar det nya med massor av förväntningar!! Tack för en trevlig blogg,en fin årskrönika och jag älskar din header!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig nyårsafton! Att få vara med bästa vänner är riktigt lyxigt. Och så fina bilder du visar.

    Ja, vi har ett nytt år framför oss som vi förhoppningsvis kan fylla med en massa skojigheter och saker som får oss att må bra :-).

    Hoppas att allt går bra med dina skoluppgifter och det är så skojigt att få följa dig här, jag är så glad att ha dig som "bloggvän" :-)!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Så är det ju, det mesta ligger öppet och det är väl bara att grabba tag i något roligt! Det andra vanliga kanske dessutom blir ännu bättre...

    kraam

    SvaraRadera
  5. Mysigt nyårsfirande ni hade, härligt att få omge sig med goda vänner. Ett nytt orört år är som att öppna en ny bok o börja läsa med spänning, förutom en sak. I en bok kan du inte påverka handlingen ,men det kan man göra med sitt liv, så i år har jag bestämt mig. 2013 ska bli ett toppenår, det ska jag ta mig sjutton se till. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Tycker precis som du att nyår år en otroligt speciell och spännande dag, där förväntningar och förhoppningar inför det nya året!
    Jag älskar nyår och alla dessa känslor!
    Kul att hitta nån som tycker likadant! :-)

    SvaraRadera
  7. Ser ut som en härlig nyår, med gott om energi inför kommande år :)

    kramar

    SvaraRadera
  8. Hej
    Hittade nyss hit! Gillar det jag läst så jag blir nog kvar här. Ska bli roligt att lära känna dig! God fortsättning!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...