torsdag 3 januari 2013

Att vara pepp som tusan

 
Länge sedan jag kände mig så pepp inför livet som jag gör nu. Startade ju mitt projekt Vägen mot 40 i samband med min 39-års dag i somras. En ny hälsosam och god vana införde jag varje vecka hela hösten och jag måste säga att det gick som tåget ända fram till i början av december när orken liksom säckade ihop och jag hade svårt att hålla ihop en del av dem. I synnerhet träningen var det som fick stryka på foten och i ärlighetens namn gjorde mathållningen det med.
 
Men men... Det var då och nu är nu!
 
Startar det nya året med att hitta tillbaks till de vanorna jag ändå etablerade innan julen. Ge mig vara några veckor att hitta tillbaks till dem så lovar jag att börja införa ett gäng nya lite längre fram. Dryga 6 kvar månader till 40-årsdagen och mitt mål är fortfarande att vara iform då!
 
För det är jag bara SÅ värd!
 
/Anna
 
 

5 kommentarer:

  1. Så länge viljan finns så går det att nå toppen, lycka till!

    kraam

    SvaraRadera
  2. Go girl, det finns inget som kan stoppa dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Heja dig, du kommer att fixa det galant, det vet jag!

    Tack för din omtänksamma kommentar!

    Ha det toppen och ha en skön helg! Blir inte så mycket tid i bloggvärlden för mig under helgen. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt och framförallt smart utmaning, hejja hejja =) Det fixar du. Ha en toppen dag nu. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...