torsdag 17 januari 2013

Vårpimp, klarade tentor och fotojobb!

Godkväll!

Har äntligen fått tummen ur och vårpimpat hyllan vid matplatsen. Den har gapat tom efter alla julsakerna försvann men nu känns den vårlig och fin igen. Några nya fina Greengate-muggar har fått flytta hem till oss och jag bara älskar dem. Bestämde mig för att varje gång jag klarar en tenta så får jag lov att fira det med en ny fin mugg, men de sex som står på hyllan fick jag liksom köpa retroaktivt för alla tidigare klarade tentor :) Fiffigt va?! Sicken himla tur att den kusen som vi börjat på nu består av TVÅ tentor dessutom!



Å vet ni vad? Idag har jag fotat på beställning för första gången! Inte sådana bilder som jag brukar ta så lite pirrigt var det, men det blev bra ändå. Jodåsatte... 

Stolt som sjutton och jag lovar att visa resultatet när det finns till allmän beskådan :)

Ha en fortsatt fin kväll! Själv tänker jag studsa i säng fort som blixten. Klockan ringer 05.00 i morgon. Hva!

/Anna

4 kommentarer:

  1. Men vad roligt, grattis till klarade tentor och fotojobb!!!

    Sov gott fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Allt roligt! Både tenta, belöning och fotojobb! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Wow vad spännande med fotojobb, superkul, roligt att få se bilderna. Stort grattis till tenterna o bra överenskommelse med dig själv, man måste ju få unna sig fina saker när man varit duktig o fixat tenterna. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Den idéen gillade jag! Hm, undra va ja ska köpa för mina tentor?

    Josåatte.. säger en av mina lärare heeela tiden =p

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...