söndag 20 januari 2013

Vår helg

Då har lillasyster och jag landat hemma igen efter en supermysig helg tillsammans med Tilda och bästis. Vi drog ut på landet i fredags och har shavat runt i pyjamas sedan dess. Den primära aktiviteten var att ta oss igenom 9:e och sista säsongen av One tree hill (enligt mig en av topp 3 när det gäller serier) men vi har också ätit massor av god (och nyttig) mat, tittat på skidåkning, spelat kort och njutit till max framför varma brasor. Nu är energinivåerna laddade igen och jag är taggad inför kommande vecka! 

Lite vemodigt när denna härliga serie tog slut bara. Har levt med karaktärerna så länge och det känns lite konstigt att det inte finns mer att se nu. Men det slutade på ett bra sätt trots allt!

Denna härliga helg kommer vi att leva på länge allihop :)






Hoppas att ni också har haft en härlig helg! Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Pyjamas utomhus instoppat i kängorna visar lite vilken go helg ni haft! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Du, er helg låter underbar, sådana helger borde man ta sig oftare. När jag tittar på bilderna så riktigt ser jag hur härligt ni haft det :).

    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Åh låter ju fantastiskt! Så mysigt! Har bara sett någon säsong av one tree hill men har för mig att jag gillade den. Ha nu en kanonstart på veckan! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt ni verkar ha haft det. Skönt att ladda batterierna med nära och kära och bara vara! ;)
    Sköt om dig!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...