lördag 26 januari 2013

Fyndigt


Bästa fyndet på stan idag! Alla utgivna avsnitt av Downton Abbey till halva priset. Och jag som inte har sett tredje säsongen än. Wiiiiiieeeee, gissa vad jag skall göra inatt???? Den är absolut en av de bästa serierna jag har sett och är det någon som har missat den så säger jag bara, se den, bums! Iallafall om du som jag är svag för engelska, välspelade kostymdraman. Nu skall jag försöka övertala lillasyster och barnens pappa att de skall se den de med. Tror de kommer älska den precis som jag gör!

Gjorde ytterligare fynd på stan. Hittade min favvo-joggingskor nedsatta med 600 kronor. Passade mig finfint  eftersom de gamla är mer än utslitna ;) Tänker mig att det får bli en sväng till gymmet och inviga dem i morgonbitti!

Men nu, skall jag slänga mig huvudstupa in i familjen Crawleys underbara värld igen! och som jag skall njuta <3

Ha en fin lördagkväll govänner! 
Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Ha, ha, vi kanske skulle se den tillsammans, för det är så jag oxå skall tillbringa lördagskvällen med just DA. Bäst, bäst, bäst blir nästan sur när jag inser att jag måste gå o lägga mig o inte kan se ett avsnitt till. Have a fabulous night with family Crawleys. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Hej! Å vad underbar att se alla avsnitten av den här underbara serien. Njut och trevlig kväll, Karin

    SvaraRadera
  3. Vilka fynd :-)
    Ha en skön kväll
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul! Jag är också helt kär i den serien, helt magisk!
    Stor kram på dig :)

    SvaraRadera
  5. Åh, jag är nästan avis för att du har allt det framför dig. ÄLSKAR Downtown.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  6. Hihi är det tyst här på bloggen från dig så vet vi alltså avd du pysslar med:-) Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Detta program har jag aldrig sett men läst hos många att det ska vara så bra! Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Då är du säkert också vaken nu, den serien är dunderbra!

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...