lördag 12 januari 2013

I love your blog



Gissa hur glad jag blev över att bli utnämnd till en av Annlin:s favoritbloggar härom dagen. Med den fina utmärkelser följer uppdraget att svara på ett antal frågor och det skall jag försöka mig på att göra!

Favoriter:
Matilda, Maja Axel, sushi, turkost, havet, yoga, sommar, apelsiner, tulpaner...

Det här gör mig alldeles bubblig av lycka:
Åh, det är många saker som gör mig bubblig av lycka men om jag måste väja en sak så är det att tillsammans med min familj får tillbringa en härlig sommardag på solvarma klippor vid havet

Favoritplats på jorden:
Kuredu, Maldiverna och makens farmors stuga på Västkusten

Bästa godiset:
Alltså, jag är ingen godisråtta egentligen, men Turkisk peppar är nog ändå favoriten.

Det tackar jag inte nej till:
En resa till solen, skulle verkligen behöva lite sol och äventyr just nu!

Drömyrke som inte blev av:
Delfinskötare och idrottslärare har jag inte blivit än så länge och det var väl mina drömmar som barn. jag blev frisör och sjuksköterska istället :)

Vilken historisk person skulle du vilja bjuda in:
Oj, vad svårt att välja en... men Moder Teresa skulle jag gärna vilja prata med!

Bästa köpet:
Min kamera

Dagens" skulle verkligen vilja ha"
En egen sommarstuga vid havet

Nu är det egentligen  meningen att jag skall skicka vidare utmärkelsen till mina favoritbloggare, men  i och med att jag har haft turen att fått utmärkelsen vid ett tidigare tillfälle och då listade mina favoriter samt att den har cirkulerat runt på nätet ett tag nu så väljer jag dock att inte välja ut just fem bloggar att skicka den vidare till. Däremot så skickar jag lite allmän kärlek till alla fina bloggare och bloggerskor där ute och är det någon som skulle vilja svara på samma frågor som jag gjort, så är det ju jättekul förstås :)

Ha en fin lördagkväll! Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att lära känna dig lite mera! Delfinskötare det låter jättekul!
    Jag älskar också västkusten det är bara för härligt!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt att läsa svar på frågor :-). Och Turkisk peppar, det är ljuvligt gott, njöt av en påse igår :-).

    Ha en skön lördagkväll fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Du får bege dig söderut, här lyser solen från klarblå himmel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det SANT????? Gud vad härligt! Lyllos dig :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...