torsdag 24 januari 2013

Lite vilsen


Jag vet inte... För tidig fyrtioårskris kanske? ;)

6 kommentarer:

  1. Nä ibland blir man lite vilsen ändå, ja tror att det behövs för att man ska vara säker på att man är på rätt väg ;).

    Sv: Vi ska läsa patologi, diagnos o behandling-medicinska o kirurgiska sjukdomar =)

    SvaraRadera
  2. Vilsna tror jag att vi alla känner oss ibland, med eller utan kris. Jag känner mig oerhört vilsen nu och känner att jag inte alls vet vad jag egentligen vill. Det kan få mig att känna mig stressad, men jag tror att jag bara måste släppa alla tankar och tänka att jag låter mig känna lite vilsen och att det tids nog kommer att visa sig för mig vad jag jag ska göra, men det är inte lätt.

    Jag hoppas att din väg kommer att visa sig för dig, eller det vet jag att den kommer att göra :).

    Ha det bra fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Nja, det tror jag inte. En sund reflektion bara och den hör ju hemma i alla åldrar. Man fattar det först när man börjar bli lite äldre bara :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tycker det är kloka ord. Man kör på i vardagen ibland, utan att tänka efter mer än vad det gäller att klara dagen, veckan, månaden.. Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Kloka ord!
    Önskar dig en skön helg.
    Kram K

    SvaraRadera
  6. Fine dagens tanker... Rigtig flot header billede.
    Må du få en dejlig fredag
    Kram Tina/OddStyle

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...