torsdag 31 oktober 2013

Lite bakis


Hej på er!

Nu först har jag vaknat till liv på riktigt. Körde mastodontdag i skolan igår och var inte hemma förrän efter elva. Var så trött så jag nästan stupade men eftersom lillasyster var på fest så var det bara att hålla sig vaken till hon trillade in strax innan två i natt. kan säga att jag var så trött att jag var kräkfärdig då. Därav lite bakis idag (inte för att jag någonsin har varit bakis, men jag gissar att det är en liknande känsla). Så jag har helt enkelt inte kommit ur pyjamasen än. Hade ju lite planer på att hitta på något roligt med kidsen idag, men lillasyster ligger nerbäddad bredvid mig med feberfrossa och lillebror längtade visst ihjäl sig över sina kompisar och ville vara med dem idag. Men hey, inte mig emot med en lugn skön dag att komma ifatt på. Hjärnan känns onekligen fortfarande ganska mosad efter gårdagen. Men jag blev godkänd på alla uppgifter och seminarium, så nu är jag verkligen bara en uppsats från examen! Jihoooo!

Hoppas att ni andra har en skön dag ni med!

Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig piggare. . .

    Happy Halloween!

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Två asså, det är andra tider nu kanske! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, den där tröttheten. Hoppas verkligen du fått chans att vila ikapp dig riktigt ordentligt nu. Jippie, bara en uppsats bort :) Kram.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis! Härligt att vara så där på mållinjen.
    Gott med en hemmadag där man bara kan gå och skrota runt - kan vara välbehövligt efter en sån dag du hade igår.
    Själv har jag varit på lite roadtrip med sönerna idag. Det var den enda dagen jag hade helledigt och kunde göra något med dem.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Åh superdupergrattis till nästanexamen!!! Uppsatsen kommer du att fixa lätt som en plätt efter lite blod svett o tårar :) Njut helg nu, det har du jobbat ihop!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...