onsdag 9 oktober 2013

Efterlysning!

Godkväll!

Tack för all positiv feedback på förra inlägget. Kul att det inte bara var jag som var inspirerad utan att jag även kunde inspirera er i min tur! Är man som jag lite...hmmmm...bystig (minst sagt) så är det superviktigt med en bra sportbh som håller behagen på plats. Annars blir träningen allt annat än angenäm kan jag säga. har prövat mängder av olika modeller under åren och jag kan säga att generellt sett så är de skitkassa. Begriper inte det egentligen. Det är väl inte bara jag som har storlek E som vill träna eller. Efterfrågan på en bra sportbh borde vara ganska så stort kan man tycka. Iallafall är denna modellen av StayInPlace den bästa jag har prövat so far. Så för ett tag sedan investerade jag i två stycken nya. Mycket välbehövligt kan jag säga!




Är det någon annan som har något braigt tips på en sportbh som sitter som berget?

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Jag kör med den storten jag med och tycker att det är den bästa jag har hittat på marknaden /Mia

    SvaraRadera
  2. håller med dej, har lite samma problem... hur svårt kan det vara!?
    En gång provade jag en sportbh i affären som satt som berget, problemet var bara att det knappt gick att ta sej ur den. Tillslut, efter värsta boxningsmatchen, gick det, annars hade jag behövt ropa på hjälp... :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har också det problemet. Jag har också stor byst och måste ha en stadig och bekväm sportbh. Efter skorna är sportbhn det viktigaste plagget under träningen.

    Kanske du kan hitta en ny favorit i mitt inlägg:
    http://www.junitjejen.se/2013/09/sportbh-onskas.html

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...