onsdag 28 augusti 2013

Att tömma en dator

I slutet av veckan skall jag få min nya dator och idag roar jag mig med att föra över alla miljaders foton och dokument som jag...hmmmm...inte... har säkerhetskopierat till vår stationära dator. 

På fyra år har det blivit en del... och fast jag egentligen inte har tid så är det förfärligt lätt att fastna framför bildskärmen. Främst framför bilder som jag helt har glömt av att jag hade. Bilder som väcker alla de känslor. Har både suttit och garvat och grinar framför datorskärmen denna morgon. (Lite labil? Jag? Inte då....)

Familjen som alltid blir bra på bild? Jomensåatte...


Kram /Anna

3 kommentarer:

  1. Hahaha, vilket knasigt kort. Kan tänka mig att det var mycket bilder att föra över efter fyra åt. Kram

    SvaraRadera
  2. Familjen Knasig <3
    /S

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt härlig bild! Utstrålar verkligen äkta glädje tycker jag :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...