tisdag 25 september 2012

Veckans nya vana Vecka 10

Det går faktiskt fortfarande lite "sådär" med träningen. Jag kommer inte iväg till gymmet lika mycket som jag skulle önska, men jag jobbar på det. Faktiskt att jag ändå kommer försöka utöka träningen lite grann för nu är det dags att börja styrketräna igen. Om jag inte besöker gymmet så skall jag se till att få fram hantlarna som ligger och dammar under sängen iallafall :)
 
Japp, målet är 1 styrkepass i veckan till att börja med :)
 
Bild via

 


3 kommentarer:

  1. Det låter som ett utomordentligt bra mål! Det är perfekt att kunna träna hemma, det räcker att man har en kvart till övers så kan man faktiskt göra några övningar och det är bättre än ingenting :).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Så, hur går det? Börjar du i morgon som de flesta gör eller idag som jag skulle göra?

    :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahah... PÅ en gång brukar vara min melodi, men just i detta falllet....en annan dag ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...