onsdag 26 september 2012

Dagar av en knasboll

Hej på er!

Tycker det är så otroligt härligt att kommit igång med bloggandet igen. Det är nog inte många som faktikst förstår grejen med att läsa och driva bloggar. Jag tycker det kan vara lite läskigt att dela med mig av mitt liv till hela världen och framför allt sånna som vet vem jag är. Det gäller att skriva om saker man kan stå för helt enkelt. Vad jag tycker är väldigt viktigt är att respektera sina nära och kära som man vill ha med i sin blogg. Det gäller att fråga och se om de verkligen vill vara med på bilder eller att man nämner deras namn. Kan vara bra att tänka på :P.

Just nu sitter jag med varmt te med honung och ingefära i. Har varit halv kraslig nu i en månad med feber från och till, ont i halsen och snuva. Kan det vara någon mer som känner igen sig?! Hahha aa antagligen. Nu blir det hellre lite för varma kläder, vitaminer och mineraler och sova fler timmar om natten.




Under tiden som jag inte bloggat har jag blivit med katt. Världens jobbigaste, vildaste, sötaste och knasigaste katt i världen. Hennes namn är Agnes, men för det mesta blir hon kallad katten. Anledningen till de är nog att i början när hon gjorde massa hyss så hade hon inget namn så vi ropade: KATTTTENNN! Hahaha knaskatt minst sagt, inte kan hon ligga stilla när man ska försöka ta ett kort på henne.

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...