måndag 18 februari 2013

Alltså seriöst...



Vad är det med den här jäkla vintern egentligen? Den är nog den värsta NÅGONSIN! Här där jag bor har nog solen skinit MAX fem dagar sedan i november. MAX!  

Alltså, jag får SPUNK! Här är så grått och mörkt och regnigt och snöigt och kallt och varmt om vartannat så att det inte är någon ordning på någonting. Försöker verkligen hålla humöret uppe men om man inte sticker näsan utanför dörren i onödan, utan helst gömmer sig under ett täcke så är det tusan inte lätt! 

Är det bara jag som är överkänslig, eller känner ni likadant????

SOOOOOOOOLEN! Vart är du???????

/Anna

5 kommentarer:

  1. Ja nog är det bra gråttoch trist, jag tror det blir att kännas extra trist eftersom vi hade en sommar som också var väldigt grå. Nej nu får solen allt ta att visa sig!

    Kram på dig! /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Lite kinkig kanske. : )
    Snart är denna vinter över och våren kommer med friska vindar så håll ut.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Hahaha, liiiiiite gnällig kanske, men jag kan inte annat än att hålla med dig ;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag känner också behov av sol nu, så jag förstår dig.

    Vad synd att du var upptagen den fjärde maj. Men det blir fler gånger!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart vacker blogg du har.
    Din header gör att man blir glad bara av att öpnna din blogg.

    Tack för en trevlig läsning och underbara bilder.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...