onsdag 15 maj 2013

Planer för sommaren


Hej på er!




Idag känner jag för första gången att sommaren faktiskt ligger inom räckhåll. Barnen går på sommarlov om tre veckor och det gör jag med. Jag kommer förvisso att jobba åtta veckor i sommar men det innebär även att jag kommer att vara ledig en hel del och på kvällarna roar sig familjen med att lägga upp semesterplanerna vid middagsbordet. 

Att längta och planera är sannerligen halva nöjet och vi tror redan att vi har kommit fram till semesterplaner som samtliga inblandade känner sig nöjda med. 
Iallafall är jag väldigt nöjd och ser fram mot det äventyr vi har planerat att ge oss ut på!

Men först tar vi vår. 

Kram Anna

16 kommentarer:

  1. Nu blir man ju nyfiken!! Kommer du vara med på kongressen!! Vi kommer vara med några dagar! //Karin BS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna har iallafall lovat att vi ska dela hotellrum i Borås på kongressveckan, men vart hon sks spendera dagarna har hon ju inte sagt ;-). Kram S

      Radera
  2. Kul med semesterplaner. Sommaren är verkligen underbar. Men det tycker jag våren är med, speciellt nu på senvåren :-D

    Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj kl. 23.59. Tack på förhand.

    SvaraRadera
  3. Yes, kongress blir det givetvis! Kör på en repris och hoppas på succé igen tillsammans med Sara och Axel ;)

    SvaraRadera
  4. Jag känner likadant, nu vågar man ju tro att det finns hopp om sommar, hehe!
    har dock inga konkreta planer ännu...

    kramen

    SvaraRadera
  5. Härligt med semesterplaner och ha något att se fram emot.
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Alltid kul med semesterplanering. Man behöver saker att se fram emot. Önskar dig en fin fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt att planera resor och ledigheter - stort som smått! Spännande att höra vad ni hittar på.. Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Ja tänk, sommaren närmar sig med stormsteg. Åh vad jag längtar efter semseter nu.

    Det är ju bara så roligt att få planera resor och utflykter tillsammans :).

    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Härlig med planer inför sommar o semester. Ska bli spännande att höra vad ni ska hitta på. Själv ska jag ha en seen semester. Nu planeras en student för fullt men när den är avklarad då ska vi sätta oss ner o planera ledigheten. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Ja men visst är det underbart väder idag. Jag vill bara ut istället för att sitta inne på jobbet. Snart drar jag hem. Kram

    SvaraRadera
  11. Kul att du kommer på kongressen ( och Sara med!!) //Karin BS

    SvaraRadera
  12. Sommarlov om tre veckor! Galet! Jag har nog inte riktigt fattat att det är sååå snart....

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Låter underbart att smida semesterplaner! Här blir det en hel sommar hemma med beräknad ankomst av ny familjemedlem någonstans i mitten!!
    Jätte fint foto du bjuder på!
    Njut försommarkvällen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Härligt Anna! Det är mysigt att planera och sedan få längta tillsammans. Och tänk att sommarlovet bara är några veckor bort nu. Det går fort.

    Här hade vi bara en veckas vår och sedan blev det sommar på en gång. Med gårdagens 29 grader i skuggan råder det inget tvivel om att det är sommar för hela slanten här nu. Härligt! :)

    Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...