tisdag 7 maj 2013

När det känns som sommar!

Alltså, himmel, vad varmt det är ute idag. Rena rama sommarvärmen! Man kan inte annat än att älska det...

Var tvungen att införskaffa mig ett par nya shorts idag. Om nu värmen håller i sig så kommer jag snart svettas ihjäl i mina jeans. Hade ett par som jag slet sönder förra sommaren och de andra är tyvärr fortfarande för små så jag hade inte mycket annat val än att köpa ett par nya. En fin tröja fick följa med hem också. Visar lite senare :)


Ett fint paket, till världens finaste blivande tre-åring fick vi också fixat på stan!

Nope, dags att ta tag i lite matlagning. Skall ta med mig lite käk när vi åker iväg över helgen. Skönt att ha det klart så att man slipper vara inne mer än nödvändigt om nu vädret blir härligt. Hoppas, hoppas!!!!

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Här blir det nog inga nya shorts för så fort jag springer och handlar sommarkläder blir det sämre väder!
    För att inte utmana ödet, så blir det nog att klippa av ett par slitna jeans!
    Ha det gott!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  2. Jamen det är ju bara för skönt med värmen, det kändes ju som rena rama sommaren idag :).

    Skönt att åka iväg över Kristihimmelfärdshelgen, vi drar till stugan. Tyvärr ser det ut som att vi får regn här men jag tänker att de har ju haft fel förr :).

    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Vilket fint paket. Undrar vad det är i det? Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...