söndag 26 maj 2013

Mors dag


Vilken ynnest, förmån och lycka det är att vara mamma till de tre mest godhjärtade, kärleksfullaste och skönaste ungarna i hela världen. Med tårta, blommor, pussar, kramar och blogginlägg! (Här och här) har de firat mig idag och jag är enormt stolt över att vara mamma till just dem.  Bästa ungarna helt enkelt <3 

Dessutom fick jag möjlighet att krama om min egen mamma och dela tårtan med henne också. Sannerligen en helt perfekt morsdag om jag får säga!

Skicka en barmsekram till alla andra mammor därute. Hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag!

/Anna


11 kommentarer:

  1. Härligt att bli firad på mors dag och fira din egen mamma, mysig dag:) må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  2. Härligt att bli firad av de finaste man har. Ha en fortsatt mysig morsdag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. En fin morsdagskväll på dig, Karin

    SvaraRadera
  4. Grattis på mors dag! kram

    SvaraRadera
  5. Tack kul du gillade smyckena och mitt nya utseende på bloggen, man måste ju testa sig fram lite.
    Idag har jag jobbat sen efter det firade vi min sambos mamma och jag firade min mamma igår.
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Underbart! Och sådär fina blev de ju av en anledning, tänker jag :) ;)

    SvaraRadera
  7. Låter som att du fick en perfekt morsdag :)

    Sv. vi har hittat ett hus som vi väldigt gärna vill ha. Så håll tummarna!
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Underbart att få vara med sina nära och kära :), låter som att du fick en bra mors dag!

    Önskar dig en fin måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Låter som du haft en toppenfin Mors dag!

    Ha en härlig dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar dag! Jag har haft det härligt jag också och fått en jättefin skål av dottern som hon valt själv ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...