tisdag 7 maj 2013

Nu är den häääääääär!


Godförmiddag!


Äntligen, äntligen, äntligen är det här på riktigt! VÅREN! Det har ju varit snorkallt ända fram till nu, men nu är det varmt och skönt ute och det gröna gör ig redo för att explodera inom de närmsta dagarna. Tror aldrig att jag har längtat efter våren som jag har gjort denna vintern. Men nu är den hääääääär :)

Idag väntar en intervju med en skolsköterska (har bara en kvar efter det. Skönt!) Sedan lite ärenden på stan. Har jag tur så blir det glass premiär just idag  och har jag ännu mer tur så får jag med mig lillasyster.

Vi tänker passa på att packa in oss i bilen och dra hemifrån över kristihimmelfärdshelgen så kanske jag måste packa lite i eftermiddag också. Annars lugna gatan!

Önskar er en fin dag!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Javisst är den det så himla härligt det är nu! En glass lät heeelt rätt! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt? Idag bjuder Södertälje på en supervarm dag och jag och busarna ska skynda oss ut!
    Önskar dig en superdag!! kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja den har äntligen hittat till oss också:)

    Ha en underbar dag!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Visst är det UNDERBART!!! jag njuter i fulla drag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, idag har det ju varit riktigt underbart :)
    Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...