måndag 13 maj 2013

Mot nya äventyr


Godmorgon!


Måndag och idag kickar tre veckors praktik inom hemsjukvården igång. Det skall bli fantastiskt roligt och extra bra känns det då det är inom hemsjukvården jag skall jobba i sommar. Det ger mig ju liksom tre veckor extra att komma in i det även om jag skall praktisera i en helt annat kommun. Jag gissar att jobbet inte skiljer sig speciellt mycket åt nämligen. Enda dilemmat är att jag får resa i en halv evighet för att ta mig dit, vilket medför att dagarna kommer att bli megalånga de närmsta veckorna. Jaja, det är väl tur att det är vår och ljust ute, det kommer onekligen göra de tidiga mornarna lite lättare att hantera :)

Önskar er en fin start på veckan

Kram Anna

8 kommentarer:

  1. Nya erfarenheter stärker, även om det kan ta långt tid att ta sig dit, hihi!

    kramen

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att du får lite praktik innan .Du blir det ju bara så skönt att börja jobba senare .Ha en fin start på nya veckan .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Låter roligt med praktik, kul att få ut i verkligheten :-).
    Hoppas du får riktigt bra praktikveckor!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Det låter spännande, du får passa på att läsa eller om du kör bil: lyssna på en ljudbok:)

    Ha en fin start på den nya veckan!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med praktik. Hoppas du kommer att trivas bra så det är värt resorna ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Hoppas på trevliga praktikveckor.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  7. Kul med praktik men jobbigt med superlånga dagar! Hoppas praktiken blir jättebra och att resorna känns värt det!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  8. Hoppas att resorna inte blir alltför jobbiga och att det blir riktigt roligt! kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...