måndag 6 maj 2013

När man inte är överrens

Resten av familjen och jag är på kollisionskurs med varandra. De har gaddat ihop sig och jag har tydligen ingenting att säga till om. 

Jag bara ÄLSKAR den här gamla tavlan som hängde hemma hos mina föräldrar när jag var liten och som nästan är det enda jag plockade med mig från föräldrahemmet när mamma och pappa sålde huset för 11 (?) år sedan. Den har förvisso fått hänga uppe i både hall och vardagsrum förut, men nu har den stått undangömd några år.

Men eller hur att den hade passat finfint i vårt nyfixade vardagsrum?





(Och nu hoppas jag att ni tar ställning för MIG. Så jag får lite tyngd i mina argument!)

Kram Anna


7 kommentarer:

  1. Klart att tavlan ska vara kvar. Den matchar perfekt till den gamla (sjömans) kistan, liksom gjorda för varandra. Spännande att se vilken sida som vinner matchen. Idag fick jag ett superfint paket, blev så glad. Kommer givetvis ett inlägg om detta fina om några dagar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Så klart du ska ha den! Den är både fin och betyder något för just dig! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Klart att man behöver gammalt med charm och historia i inredningen. Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  4. Klart att du ska ha tavlan i vardagsrummet! Den är laddad med en del av din historia och färgerna verkar till att passa i rummet :) Trots de höga vågorna ser skeppet ut att segla stabilt.

    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  5. Fin tavla! Klart att du ska ha den framme! Jag håller tummarna för att du får din vilja igenom och får övriga familjemedlemmar på ditt spår.

    Många kramar till dig! /Jennifer

    SvaraRadera
  6. Jättesöt tavla med underbart vacker ram och som dessutom betyder något för dig! Såklart får den plats någonstans och så kul att hitta hem till dig och tack snälla för titten hos mig! Eller hur... ibland måste man våga fast man inte törs, egentligen...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  7. Klart att du ska ha tavlan på väggen, det är en Anna tavla med hav och så från ditt ursprung och så passar den fint också:) Har inte familjen lärt sig att det är alltid mamman som har sista ordet i inredning :))))) Det är klart att man måste kompromissa men jag hoppas att den får sitta uppe!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...