tisdag 14 maj 2013

Att beställa fem konstverk


Hej!

I helgen la min bror in en beställning på en tavelvägg till sitt vardagsrum från barn och gudbarn och därför hade de inget annat val är att måla varsin tavla vilket tillslut resulterade i fem vackra konstverk. Tyvärr glömde jag alldeles av att fotografera tavlorna när de väl hängde på väggen men det blev lite bilder från skaparprocessen iallafall. Men jag kan försäkra er om att väggen verkligen blev ett vackert blickfång. 






 Lovar att återkomma med bilder från nämnda vägg vid ett senare tillfälle :)

/Anna




10 kommentarer:

  1. Men åh, vilken bra idé. Sedan ser ju konstnärerna ut att ha haft väldigt mysigt oxå! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig idé! Den tror jag att jag ska sno ;). Härliga bilder,de ser verkligen ut att ha skoj. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Fantastisk härlig ide. Kul sak att göra tillsammans o väggen måste blivit grymt fin. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte helt roligt, men som sagt jag har ju min trygghet i att jag faktiskt bara är tjänstledig från min tjänst och kan återvända till den sen. Och det går faktiskt att pendla till min gamla stad så det löser sig säkert, men visst är det tufft att gå på timmar.
    Ha en fortsatt bra kväll/natt
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Vilken suverän idé!!! Kan tänka mig att väggen blev jätte fin! Trevlig blogg du har också!
    Önskar dig en fin onsdag!
    Hälsar Anna i Skåne

    SvaraRadera
  6. Vad kul vilken bra idé:) Skulle intressant att se dem på väggen sedan:)

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  7. För några år sedan bjöd jag med barnens alla klasskompisar till en ateljé för att måla varsin tavla, det var väldigt uppskattat. Flera av dem pryder vår spis. kram

    SvaraRadera
  8. Vilken fin idé av din bror! Spännande att se väggen sedan som sagt var!
    Ha en skön dag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  9. Vilken kul idé! Så färgglada och fina de ser ut!

    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...