fredag 17 maj 2013

Freeeeeeedag!

Jösses, vad skönt med fredag. Hett efterlängtad efter en hektisk vecka. Herrejösses, det är inte utan att jag längtar till sommarlovet som drar igång om två veckor. Då skall jag ju åtminstone bara jobba heltid. Just nu praktiserar jag trettiofem timmar i veckan, reser tre timmar varje dag, skriver diverse studieuppgifter, går bredvid på nya jobbet och försöker hålla reda på barnens fotbollscuper, dansuppvisningar och så vidare. Det är inte utan att det är lite i mesta laget och just nu...


I morgon blir det ett bredvidgångspass på nya jobbet och hur roligt det än kommer att vara så har jag ingen aning om hur jag skull komma ur sängen när klockan ringer 05.45 i morgon bitti ;) Det är tur att det är ljust, varmt och soligt ute för på någon magiskt sätt klarar sig ändå kroppen på lite mindre sömn denna årstiden! Men det blir nog en tidig kväll här hemma!

Önskar er en fin fredagkväll!

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Det stämmer att man orkar mer denna tid på året. Men förstår att du har det extra tufft dessa tre veckor. Ät rätt, sov ordentligt så fixar du det säkert på något vis. Glad Pingst. Jag hoppas på fint väder imorgon när vår yngsta dotter ska konfirmeras.

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorgon! Önskar dig en trevlig kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Jisses vad du gör mkt :)
    förstår att du längtar...
    å missa nu inte......

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med :)
    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Oj, du har verkligen fullt upp du! Hoppas att du vaknade pigg och glad i dag och att du får en fantastisk dag! stor kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...