måndag 13 maj 2013

Att med ett tomt huvud ändå försöka säga något vettigt


Är trött som ett ras och huvudet är alldeles tomt...

Men vill ändå titta in och tacka er lite extra just idag för all kärlek och omtanke som ni lämnar till mig genom era kommentarer. Den delen av bloggvärlden som jag hänger i är sannerligen fantastisk och ni fina som tar er tid att skriva några rader till mig då och då är för mig otroligt värdefulla. De som säger att bloggvärlden är på låtsas de vet sannerligen inte vad de pratar om!

Kram, godnatt och over and out!

/Anna

8 kommentarer:

  1. Jag har precis börjat följa din blogg, men jag gillar den. Du har alldeles rätt i det där att bloggandet ger mycket positivt till än. Jag har haft turen att inte få in taskiga läsare som skriver elakheter till mig, men jag blir ledsen när jag ser hur en del skriver så elaka saker till andra.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Kram till dig och din fina positiva blogg!:)

    Adela

    SvaraRadera
  3. Förstår verkligen att du är trött. Hemsjukvården är krävande men vill man jobba inom vården så tror jag ändå det är ett av de bättre ställena. Lite friare och blir absolut inte långtråkigt.
    Ska du jobba heltid i sommar?
    Ha en bra tisdag!

    SvaraRadera
  4. Ja du har en så positiv fin blogg man blir så glad av! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Första dagen är alltid extra tuff. Alla nya intryck. Man kan aldrig slappna av. Vill så gärna visa vad man går för. Sedan när man kommer hem snurrar allt omkring. Hoppas att du kunde sova. Redan idag blir det säkert bättre.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  6. Jag har precis hittat hit och tycker du har en jättefin blogg.
    Bloggvärlden är kul eftersom man får kontakt med likasinnade och personer från hela Sverige som man aldrig skulle träffa på annars.

    Jättefin bild, ibland behöver man inte säga så mycket :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Tack för vårt lilla samtal idag !:) blev så glad när jag såg dig !!!!
    Kramiz Kristina Fransson

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...