lördag 18 maj 2013

Lördagskväll i värmen


Oups, däckade visst i soffan efter jag kom hem från jobbet och vaknade inte förrän nu. Dagen har varit superbra men det är inte utan att värmen tar på kroppen när man är igång och inte hinner dricka ordentligt. Är verkligen helt slut och huvudet känns som bomull. Hoppas verkligen att det har gått bra för alla som har sprungit Göteborgsvarvet i värmen! Nästan 30 grader nu när vi höll på att frysa häcken av oss för bara ett par veckor sedan. Det är inte helt lätt att hänga med i svängarna ;) Gillar trots allt värmen betydligt bättre än den eländiga kylan vi har dragits med det senaste halvåret...

Annars taggar vi snart igång för kvällens Mello och håller alla tummar och tår för Robin. Har dålig koll på hans konkurrenter  men vi hoppas att han sopar banan med dem för även om jag kanske inte tycker att låten är sådär speciellt bra så har han ju en röst som är helt fantastisk!


Skall se om jag kan kravla mig ur soffan och se om jag kan rodda ihop någon mat till ikväll. Kanske jag kan fjäska för lillasyster så att hon kirrar lite lördagsmys. Chokladbollar hade fungerat fint för mig!

Ha en fin lördagkväll!

Kram Anna


4 kommentarer:

  1. Ja vilken sommarvärme, helt underbart. Japp nu laddar för mello, men jag håller på Danmark. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Både igår och idag har vi haft fantastiskt väder ;) För en månad sedan låg isen på sjön och nu har det varit upp till 28 grader ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Jag skulle kunna tänka mig en av dina fina chokladbollar till frukost :) de ser så goda ut (tur jag inte har några här) Ha en fin söndag Karin

    SvaraRadera
  4. Ja jisses vilken govärme vi hade igår!!
    Vill ha meeer...

    kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...