fredag 3 maj 2013

På väg mot hufvudstaden

Är på väg upp till Stockholm över helgen. Inte för att gå på Stora bloggdagen, tyvärr. Utan för att tillbringa hela helgen på sammanträde. Nu skall detta naturligtvis bli roligt det med, även om det hade varit grymt kul att träffa alla goa bloggkollegor också! 

Fast på väg och på väg... Det är väl dagens överdrift. Jag har visserligen suttit på tåget på tåget en dryg timme fast vi har fortfarande inte lämnat stationen i Alingsås. Det är en brand någonstans utmed vägen och räddningstjänsten vill ju naturligtvis inte ha massa tåg som stör deras arbete. Grymt segt bara. Hoppas att vi får åka iväg snart, skönt att inte komma fram mitt i natten ;)



Jaja, jag har typ 150 sidor handlingar att roa mig med att läsa så jag har att göra!

Önskar er en fin helg och skänker en extra lite avundsjuk tanke åt alla goa bloggtjejer som kommer att hänga i Stockholm i helgen!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Nähä, jag som trodde du skulle komma...TinaTheShed

    SvaraRadera
  2. Kämpa på, både med tåg och sammanträde.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kommer fram och inte blir kvar där!!
    Kram C

    SvaraRadera
  4. Det är inte kul när tåget är försenat. Hoppas du får en bra helg i Stockholm ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Känner också lite avund av att INTE vara med på Bloggdagen.. Men men..
    ha det så himla kul i Stockholm - jag är på väg t Uppsala i helgen!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Vad synd, trodde du skulle komma. Ha en fin helg i Storstaden här i allafall:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Hopas du hinner med lite annat i Stockholm också! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...