onsdag 29 maj 2013

Att beta av sista skolarbetet


Hej!

Noterade att syrenerna har börjat blomma på väg hem från tåget idag. Visst doftar det ljuvligt ute nu? 


Fick sluta lite tidigare på praktiken idag och det var ju alldeles förfärligt skönt. Livet har av förklarliga skäl stått lite på paus de senaste veckorna och eftersom det är dags att börja jobba på måndag kände jag att jag behöver komma ikapp en smula. Så nu har jag suttit och skrivit ihop det sista skolarbetet och skickat in det. Yäy! Känns jätteskönt att ha det avklarat. Lite magstarkt att lägga på oss ett arbete per vecka när vi redan praktiserar fulltid kan tyckas. Men nu är de avklarade iallafall!

Sedan har jag försökt får tag på diverse människor, däribland min nya chef, utan framgång. Jag har inte fått mitt schema för sommaren ännu, och det känns ju ganska spännande med tanke på att jag börjar jobba om fem dagar... Jaja, det ger väl sig, men det hade varit ganska skönt att kunna börja planera, åtminstone de närmsta veckorna!

Men det  är sista dagen på praktiken i morgon och har fredagen på mig också att styra upp saker och ting. För i helgen, då skall jag sannerligen bara njuta. Bästa sättet att ladda inför vad som komma skall :)

Nu middag, sedan bingen!

Kramen

/Anna

6 kommentarer:

  1. Så typiskt det där att få sitt schema så sent, det har jag varit med om många gånger.

    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du är klar med skoluppgifterna, ja nog var det lite taskigt att få så mycket utöver praktiken.

    Låter bra att du tänker ta dig en lugn och skön helg, det är du värd!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Ja ibland behöver man bara njuta och ladda batterierna. Lycka till med att få tag på din chef det går säkert bättre imorgon. Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Så skönt att få komma hem lite tidigare! Härligt med ledig fredag för dig, det är du väl värd! Inget schema, 5 dagar före start. Vad tänker arbetsgivaren på?!
    Underbart med alla dofter ute just nu! Jag njuter mer än någonsin och fråga mannen min om det verkligen var så här ljuvligt ute förra våren. Oavsett´, underbart är det!
    Njut torsdagen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så skönt att avsluta och lämna in skoluppgifter, hoppas du får lite ledigt nu och kan få njuta av allt det vackra ute! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Visst är det underbart med syrenerna! Doftar ljuvligt!!!
    Minns mina barndomsår som på nytt igen.

    Typiskt att schemat ska komma i sista minuten,lite framförhållning vill man ju ha. Men det blir säkert bra!

    Kramiz Kristina Fransson

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...