tisdag 28 maj 2013

Bästa sättet att inta sitt morgonte


Nu är verkligen sommaren inom räckhåll och det får mig att intensivt längta efter soliga mornar då det går att sitta ute på gräset och njuta av en kopp morgonte iklädd endast pyjamas. Eftersom vi bor i lägenhet och grannarna förmodligen skulle titta väldigt snett på mig om jag travade ut på gården iklädd pyjamas för att dricka min morgonte (det är över sjuttio lägenheter runt vår gård) så får jag nog snällt vänta till det är dags för semester och jag befinner mig någon annanstans än just hemma. Dryga sju veckor kvar nu och jag knappt bärga mig...

Ha det fint!

/Anna

5 kommentarer:

  1. Härligt det låter med frukost ute i det gröna och semester, längtar...

    Hoppas dagen varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Du kan komma hem till mig och äta frulle. Här kan man strosa ut klädd hur som helst utan att det finns någon som reagerar :-) Kramiz S

    SvaraRadera
  3. Älskar frukostar i lugn o ro ute i trädgården. Sommar, sol o semester ja jisses vad jag längtar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Mysig känsla att tassa ut i trädgården med morgonkaffet :)

    Sv. Nu har vi lagt vantarna på drömhuset!

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Verkligen det bästa som finns att gå ut på morgonen och njuta av sitt kaffe.

    Ja nu är sommaren nära! Igår var det faktiskt sommar här. Men idag är det regn, regn, regn.

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...