torsdag 23 maj 2013

Ett livstecken

Hejhej!

Vill mest bara titta in och meddela att jag lever ;) Kör 11 timmar borta varje dag och 9 timmar sova för att orka med så bloggen är lite nedprioriterad just nu. Men jag har det bra. Väldigt bra faktiskt. Världens bästa praktikplats och skönaste handledare gör att slitet är SÅ värt det just nu. Även om jag trots allt är lite tacksam över att det bara är en vecka kvar ;)



Ha det bäst mina fina vänner och tack för era omtänksamma kommentarer.

All kärlek

/Anna

7 kommentarer:

  1. Härligt att du trivs o känner dig pigg trots långa dagar. Hoppas du får vila o ha det skönt i helgen. Kramisar vännen. Tina

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du trivs med praktikplatsen. Bra att du prioriterar vila och sömn så att du orkar med. Må toppen fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Bra. Fast vi inte känner varandra i verkliga livet var jag lite orolig för dig. Därför skönt att läsa att du är på banan. Endast sex dagar kvar. Ha en bra helg.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  4. Har man roligt så klarar man mycket, har förstått att du har det toppen!

    kramen

    SvaraRadera
  5. Låter toppen. Allt har sin tid. ;-)

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Kämpa på med resorna, så härligt att du trivs men förstår att resorna är tuffa. Tur det är vår och inte vinter!!
    Önskar dig en skön och avkopplande helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Kämpare där.
    Må gott och trevlig helg nu, Kram från Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...