söndag 15 juni 2014

Att ta det mañana


Alltså, sådana här dagar så tror man ju knappt att det någonsin kommer ta slut på det varma, soliga härliga sommarvädret. Det är så varmt och skönt och livet känns typ som om det inte fanns några motgångar eller svårigheter alls. Solen gassar in genom fönsterna och varje liten bris av sval luft är välkommen!

Lillasyster och jag har verkligen tagit det mañana hela dagen och turats om att sova middag ute på balkongen och inne på soffan. En riktig ta-igen-sig-dag med andra ord. Underbart sätt att få ladda batterierna på. I morgon tänker jag mig att jag skall tillbaks till jobbet igen efter veckans sjuka för nu är jag på bättringsvägen igen . Jag har börjat äta så smått igen och magen gör inte ont längre. Kroppen är fortfarande ganska trött och det märks att antibiotikan kämpar på mot inflammationen. Men det skall nog fungera att arbeta. Jag får väl köra lite kortare dagar om det skulle vara så att jag inte orkar hela dagar. Skönt när man kan få bestämma själv :) 

Men en vecka kvar sedan väntar en lång skön ledighet. Vad sommaren har att erbjuda står fortfarande skrivet i stjärnorna och för en gångs skull är inte planen färdig ännu. Men det gör inte så mycket, för jag är övertygad om att det kommer att bli en toppensommar iallafall!

Kram på er! /Anna


1 kommentar:

  1. Så skönt att du är på bättringsvägen!

    Åh vad härligt det låter med värme, här har vi det riktigt kallt. Bara ca 15 grader och väldigt blåsigt. Och vi verkar inte få någon värme på flera dagar :(.

    Ha det riktigt bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...