onsdag 8 januari 2014

Att vara uttråkad



Jodå, här ligger jag fortfarande sjuk och tycker synd om mig själv. Planen var att ta sig till jobbet i morgon men inte ens efter att ha sovit närmare 20 timmar det senaste dygnet känner jag mig piggare. Så det får nog allt bli lite mer tid hemma innan jag återgår till livet igen, tyvärr. Börjar dessutom känna mig grymt uttråkad och rastlös. Fast det kanske är ett tecken på att det börjar gå åt rätt håll :) Till helgen har jag lite roligheter inbokade och det vill jag för allt i världen inte missa, så jag lyssnar på min kropp och fortsätter sova...

Men...

När jag har sovit färdigt och snutit ut allt snor i skallen då skall jag äntligen träna igen. För soooom jag längtar efter det. Det kommer att bli crossfit och yoga för hela pengen framöver för det är de två träningsformerna jag gillar som allra bäst och dessutom har jag lovat mig själv ett betydligt starkare och smidigare 2014. Tänkte dessutom att ni skulle få följa med på resan :) Vad säger ni om det?




Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Krya krya krya för i allsina dar! Snabbt som ögat ❤️
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Då säger jag - Krya på dig! För jag ser en chans att bli inspirerad här. Tänkte att detta ska bli året när jag äntligen får lite fart på fläsket igen :)

    SvaraRadera
  3. Stor krya på kram!! Jag har snuvat in på pilates, gillart men oj vad stel;)

    SvaraRadera
  4. Krya på dig så du kan komma igång! :) Nästa vecka ska jag börja yoga och är livrädd att jag blir förkyld!
    Kramar viktoria

    SvaraRadera
  5. Krya på dig fort nu då, så du kan börja inspirera oss. jag skulle också vilja börja på yoga, bara jag hittar någon som passar mig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vilken trist inledning på 2014! Krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Stor kram och krya på dig /Diana

    SvaraRadera
  8. Krya på dig! Men att du känner dig uttråkad verkar vara ett gott tecken. Håller tummarna för det. Kram.

    SvaraRadera
  9. Men vännen, det där var inte kul. Krya på dig för jag bara längtar efter att du ska inspirera oss. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. krya på dig, kollega, skönt att längta till jobbet, då vet man att man trivs.

    hänger gärna på , mot ett betydligt starkare och smidigare 2014 1 ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...