torsdag 26 december 2013

När det gör ont överallt

God fortsättning hörrni!

Hoppas att ni har haft en lika fin jul som jag har haft! Vi har haft det lugnt och skönt men förstås att det blev för mycket klappar och för mycket mat precis som det brukar vara ;)

Fast vi har inte bara legat och päst i högar hela julhelgen, nej flera av oss har faktiskt tagit oss till gymmet ett par gånger också! Körde ett pass kvällen innan julafton och ett pass igår på juldagen, vilket naturligtvis innebär att vi knappt kan gå idag. Det värker faktiskt i varendaste muskel om jag skall vara ärlig! Men det var oerhört skönt att julen i år inte innebar helt stillasittande! Dessutom gjorde det mig extra lycklig att jag persade marklyft med 70 kilo!







Känns som ett bra avslut på 2013 och som en bra start på  träningsåret 2014!!!!

Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att vara igång efter alla mat... Blev visserligen bara en promenad för mig i morse,
    men i morgon blir det andra bullar ;)
    Önskar dig en god fortsättning på julen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Fasiken vad ni är duktiga. Här är det ett gäng soffpotatisar minsann. God Jul!

    SvaraRadera
  3. Oj, du är ju sjukt duktig! Imponerad må jag säga!

    SvaraRadera
  4. Grymt jobbat! Visst känns det extra skönt efter julmaten ;-) här har det också tränats, det är en positiv sak med att vara lediga tillsammans man har även tid själv och kan bara sticka ut...
    God fortsättning
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Vad duktiga ni är, så härligt att träna. Önskar också kunna komma igång igen snart, dumma skruttkropp. Kram.

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder och då plötsligt kom jag på att längre promenader borde jag nog ta de närmsta dagarna :) En riktigt bra fortsättning på julen Karin

    SvaraRadera
  7. Så duktig ni är! Känns bättre med allt mat o godis om man tränar emellan ;)
    Här har det bara blivit promenader ett tag... Kram Suss

    SvaraRadera
  8. God fortsättning och vilken trevlig blogg!

    SvaraRadera
  9. God fortsättning!
    Wow, bra jobbat, grattis till rekordet!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...