måndag 22 oktober 2012

Vilken cirkus

Godmorgon!
 

 
Himmel och pannkaka vilken rörig morgon jag har haft. Knallade glad i hågen iväg för att möta upp min nya handledare (en veckas praktik inom elevhälsan väntar) i morse. Dock dök hon inte upp där vi stämt träff, men efter lite letande hittade jag henne (konstigt när man inte går dit som man bestämt kan tyckas) och om strulet hade slutat där hade jag varit nöjd. Nej, det visade sig att ingenting stämde med vad jag hade fått info om. Jag var inte den stundenten som skulle vara med henne (den rätta studenten var istället A, min pluggkompis, men hon stod på ytterliggare ett annat ställe och väntade).
 
När jag väl fått rett ut vem min handledare skall vara och på vilken skola hon jobbar och tillslut hittat ett telefonnummer dit (suck) så visar det sig att hon inte har någon ANING om att jag skall hänga med henne i veckan (dubbelsuck). Snäll som hon är så tar hon emot mig ändå, men inplanerade möten, dåligt med bussar och elände innebar att jag fick gå hem igen några timmar innan det är dags att ge sig iväg igen.
 
Och jag som trodde att jag hade läget under kontroll... Tänk så fel man kan ha...
 
Fortsättning följer... ;)
 
/Anna
 

 

1 kommentar:

  1. Så snopet...men det var ju tur att det redde upp sig!

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...