tisdag 2 oktober 2012

Bebisgos

Att praktisera på en barnavårdscentral innebär en mängd positiva saker. Bland annat möjligheten att snusa på nyfödda bebisar dagarna i ända ;) 
 
Det är inte det sämsta faktiskt och även om jag förstår att allt inte är roserött och att jobbet säkert kan vara nog så tufft, med barn som far illa, eller föräldrar som inte mår bra så verkar det ändå väldigt, väldigt roligt. Dessutom är det ett helt annat tempo än vad jag är van vid. Även om det är mycket att göra så är det faktiskt så att att man både hinner andas och gå på toaletten mellan besöken ;)
 
 
 
Vem vet, det kanske är på BVC jag hamnar en vacker dag?!
 
 


4 kommentarer:

  1. Vilket gos, kan tro att du trivs! :-)

    SvaraRadera
  2. Det låter som du stortrivs Anna och det tror jag det när du får bebisgosa hela dagarna. Jag tror att du skulle passa alldeles utmärt på BVC. :)

    Ha en fortsatt fin praktik och sköt om dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...