måndag 29 oktober 2012

Hemmamys, hemtenta och hemleverans

Godmorgon!

Alltså kan man verkligen ha det bättre än vad jag har det idag? Regnet piskar mot fönsterrutorna och jag sitter, fortfarande i pyjamas, uppkrupen i soffan tillsammans med en kopp chai och min hemtenta. Skulle gått till tandläkaren idag egentligen, men inte ens det behöver jag göra, när de ringde återbud för en stund sedan. Lillebror hänger med farmor och kusinerna och lillayster med pojkvän ligger fortfarande och sover, så det är alldeles lungt och stilla här hemma. Eftersom det fortfarande är mörkt ute (kommer det överhuvudtaget bli just idag tror ni?) har jag tänd mängder av stearinljus...
 
Och här sitter jag liksom... Himmel vad jag gillar att gå i skolan ;)
 
En önskan bara! Om någon vänlig själ kunde leverera lite sushi vid lunchtid, då vore liksom livet komplett :)
 

 
Ha en fin dag allihop!
/Anna

3 kommentarer:

  1. Hoppas någon hörde din önskan och såg till att du fick sushi hem till lunchen :). Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, ingen uppfyllde min önskan tyvärr ;) Men i morgon är det jag som går och shoppar sushi själv :)

      Ha det bäst! kram

      Radera
  2. It's remarkable to pay a quick visit this site and reading the views of all friends on the topic of this piece of writing, while I am also eager of getting experience.

    my weblog HäLsa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...