lördag 15 september 2012

Lördagkväll





Tack för alla peppande kommentarer och sms angående gårdagens... hmmm.... opepp! Ni är verkligen de bästa kompisar man kan önska och precis som jag hoppades så hjälpte det att dra täcket över huvudet för jag vaknade på betydligt bättre humör i morse :) Skönt det, för att vara sådär sur och grinig är mitt värsta...
 
Idag var det dags för födelesdagskalas för släktens nyblivna tonåring. Trevligt att träffa tjocka släkten, det blir ju tyvärr inte så ofta så det är tur att det finns en och annan födelsedag att fira. När vi ändå var nere i Vallda så passade vi på att släpa hem de sista grejerna från stugan. Lakan, regnkläder, stövlar och alla torrvaror och en miljard andra saker. Känns lite vemodigt att stänga igen för vintern men vi har ju verkligen haft en toppensommar där nere och snart....(öhhhh eller inte)  är det ju sommar igen...
 
Nåja, nu har vi landat hemma med hela packningen och lillasyster och jag har bänkat oss framför en mysig film.
 
Så jo, allt känns onekligen bättre idag!
 
Kram på er!
 
 

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det varit en bättre dag idag!
    Och vad skoj med kalas :) Ska på ett i morgon då min älskade mamma ska firas.

    Ha en fin kväll (natt?) kram

    SvaraRadera
  2. Nej, kanske inte precis snart sommar igen... Men nu väntar ju härliga hösten och underbara advent. För att inte tala om ljuvliga vinter med nysnö och gammalsnö och allt vackert vitt man kan önska sig. Idel trevligheter... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vissa dagar vill jag nästan gå och gömma mig men jag blir så trött på mig själv till slut, så det vänder illa kvickt!
    Tur att du mår bättre nu!

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...