lördag 20 augusti 2011

Letters to Juliette

Resten av familjen hänger framför tv:n där det nu är snabbabilarochgrabbarsomslåssfilmsmaraton vilket inte intresserar mig alls. Så även om jag gärna hade placerat mig i soffan tillsammans med resten av familjen så vaäljer jag bort att titta på sådan smörja ;-)

Själv har jag strategiskt krypit ner i sängen under täcket med datorn på magen. Tittar på Letters to Juliette som är en sådan där romantisk feelgood film som jag älskar. Såg den när den precis släpptes, men en riktigt mysig film kan man njuta av flera gånger. Har du inte sett den så tycker jag absolut att du skall göra det. Den är söt som socker!

För övrigt har lillebror redan däckat brevid mig i sängen och jag joinar honom nog snart. Är helt slut eftersom klockan ringde kvart över fem i morse. Tack och lov jobbar jag kväll i morgon så jag kan njuta av en skön sovmorgon i morgonbitti

Nattinatti



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...