måndag 4 mars 2013

Idel roligheter!

Hej på er!

Tack för era gulliga hejarrop när det gäller förra inlägget, det betyder verkligen mycket att ha er som fanclub!  Bästa hejarklacken helt enkelt!


Idag kan jag även avslöja en annan rolighet. Jag har ju haft tusen funderingar på hur jag skall tillbringa min sommar och jag har haft riktigt ont i magen över hur jag skulle göra. Eftersom jag knappt har jobbat sedan jag drabbades av utmattningssyndrom förra våren (var sjukskriven över sommaren och började skolan i augusti) har jag av förklarliga skäl tyckt att allt har känts ganska läskigt att överhuvudtaget jobba igen. Men nu är det klart. Min snälla chef gav mig tjänstledigt över sommaren, jag klev utanför trygghetszonen och sökte mig ett nytt jobb och var och skrev på papprerna idag. En helt ny arbetsplats (kommun istället för landsting), BETYDLIGT bättre lön och arbetstider. En förhoppningsvis mer normal arbetsbelastning och   beslutet känns verkligen helt rätt. Dessutom gav min nya chef mig fyra veckor ledigt i sommar och det är ju inte det sämsta när man anställs som semestervikarie :) Det skall bli spännande och jag ser verkligen fram mot att jobba i sommar, vilket jag inte gjorde förut.

Gissa om jag har längtat efter att länga efter att jobba?!? 

Kram Anna


7 kommentarer:

  1. Men åh vad roligt! Stort grattis till det nya jobbet. Kram

    SvaraRadera
  2. Mysig ! Blogg. Här slank jag in så här bara. Aldrig varit här förrut. Kommer tillbaka.
    Ha det fint
    Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis =) Vilken känsla.
    Ha en toppen dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul, vännen! Vad glad jag blir för din skull :) Det låter som om det kommer att bli en jättebra sommar!! kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det har löst sig för dig. :)

    SvaraRadera
  6. Grattis!!! Låter som du får en bra sommar:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Grattis, så glad jag blir för din skull! Det betyder så mycket när saker och ting löser sig på ett bra sätt så att man kan släppa oro och jobbiga tankar och funderingar. Nu kommer du ju att få det toppen i sommar, härligt!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...