söndag 17 mars 2013

Att ta en liten paus


Ja tog en liten paus i helgen. En paus från bloggen och körde istället all in tillsammans med de käraste jag har. De som är allra viktigast i livet.

Tror man måste göra det ibland. Bara vara helt närvarande till 100% Har knappt ens haft framme kameran under hela helgen (lyckades dock fånga Matilda och D när de gav sig ut på sjön med skridskor på fötterna i lördags). Men vi har haft det underbart. Gos och mys med brorsbarnen, tårtkalas, korvgrillning, simhall, kortspel, fika, skridskor och tacosfest. Jodå vi har sannerligen gått all in ;)

Längtar efter att kika runt hos er, mina favoriter, och se vad ni har haft för er i helgen, men klockan ringer 04.45 i morgon bitti så det får nog lov att vänta till i morgon kväll för nu är det hög tid att släcka de bruna för natten om jag ens skall ha en suck att komma ur sängen i svinottan i morgon. Då väntar praktiskt prov i dagarna två, sista examinationsmomenten i denna kursen. Skönt det :)

Ha det fint hörni och tack för alla fina kommentarer ni lämnar. Ni skall veta att jag uppskattar dem enormt mycket!

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Det är skönt och välbehövligt att koppla ur och koppla av från bloggvärlden ibland, särskilt när helgen bjudit på sol och fint väder.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. En härlig och alldeles sund inställning. Bra gjort! Sov gott och ha en underbar vecka!

    SvaraRadera
  3. Det är så man ska göra, jag gjorde det nyss i ett par veckor...

    kraam

    SvaraRadera
  4. Låter underbart och sunt. Hoppas du fått en bra start på veckan!

    /S

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...